Friday, December 17, 2010

buku buku buku dan buku lagi.

SPM 2011 && Azam tahun baru ^^

Baru nak masuk 2011, aku dah rasa bahang SPM, hahaha, kuat betul aura 
SPM ni, ape la nak jadi kalau asyik duduk depan lappy online FB buang masa aku je.

Aku nak berubah, sekarang tiap2 malam bukak buku baca sampai mengantuk, 
wah, agak bangga lah sebab sebelum ni aku tak suka membaca, hehe.

Tapi kan, tak pelik ke mana pergi je nampak buku, 
buku buku buku, bersusun buku ! merata-rata ! 
orang kata , sampai kita tua pun tak kan habis ilmu, 
banyak lagi benda yang nak kena 
baca. 


Macam-macam benda aku nak buat 2011 ni, 
aku nak buat study group, stay kat sekolah study, tuisyen, 
nak improve macam-macam.

Jadi anak yang baik, pelajar terbaik dan kawan yang berguna :)
berjasa la katakan, sebab tahun depan last aku sekolah
nanti dah tak rasa sekolah.



'Knowledge is power'. 

No comments:

Post a Comment